Blive bedre til at give og modtage feedback
Mål med workshoppen:
- At øge deltagernes viden om feedback og god kommunikation på arbejdspladsen
- At træne feedback, så deltagerne efterfølgende føler sig trygge ved at anvende feedback som redskab til at styrke kommunikationen i dagligdagen
- At styrke deltagernes kompetencer til at give anerkendende feedback og håndtere pressede situationer.
Målgruppe:
- Medarbejdere og ledere, som har brug for at give feedback på performance og samarbejde til kollegerne og til medarbejderne
Temaer:
- Hvad er feedback, hvordan virker feedback bedst?
- Hvordan iscenesætter man feedback organisatorisk og hvordan skaber man en feedback kultur?
- De psykologiske aspekter i feedback – modstand/åbenhed
- Modtagelse af feedback – at komme igennem støj og filter
- Tips til god kommunikation på arbejdspladsen
Konsulenten udarbejder en PIXI-bog (materialesamling i power-points med slides og gode råd og opmærksomhedspunkter til at anvende i dagligdagen)